Centar za marketing
Rukovodilac: prof. dr Slavica Cicvarić-Kostić
Centar za marketing povezuje predstavnike akademske zajednice i stručnjake iz prakse u oblasti marketinga i obezbeđuje podršku studentima i poslovnim subjektima da odgovore na profesionalne izazove marketinga. Ciljevi Centra su: praćenje marketinških trendova i razvoja struke, obučavanje studenata za kreiranje uspešnih marketing strategija, uspostavljanje i održavanje partnerstava sa organizacijama iz svih sektora, strukovnim asocijacijama, kao i predstavnicima struke iz zemlje i inostranstva.
U okviru Centra realizuju se brojne nastavne i vannastavne aktivnosti za studente zainteresovane za razvoj karijere u oblasti marketinga: predavanja i radionice, rešavanje poslovnih studija slučaja, gostujuća predavanja i diskusije sa stručnjacima iz prakse, posete i prakse u kompanijama i marketinškim agencijama, kao i učešće u projektima Centra. Posebna pažnja poklanja se preduzetničkim idejama studenata i diplomiranih studenata i pružanju mentorske podrške u njihovoj razradi.