Intervju sa Aleksandrom Dronjak

Koja je Vaša omiljena društvena mreža i zašto?
Selena Stanojević, Četvrta godina, Menadžment

– Od kako se bavim ovim poslom, sve manje koristim društvene mreže privatno. Videla sam previše. U profesionalnom smislu, omiljena društvena mreža mi je ona na kojoj je publika kojoj želim da se obratim.

Iako je Facebook prvobitno nastao kao mreža za druženje ljudi, u poslednje vreme se čini da sve više služi za biznis. Kakvo je Vaše mišljenje o tome?
Nemanja Vlašković, Četvrta godina, Menadžment

– Facebook odavno više nije društvena mreža, barem ne u originalnom smislu. Dugoročni plan Facebook mreže je da postane e-commerce platforma, po svemu sudeći. U poslednje vreme, društvene mreže se više prilagođavaju oglašivačima nego publici.

Da li je bitno da se online strategija sprovodi na svim društvenim mrežama ili je možda pametnije da se fokus stavi na jednu?
Lidija Biševac, Treća godina, Menadžment

– Najbolje rešenje je uvek poći od ciljne grupe. Poznavati je i znati gde se ona nalazi. Iako se i dalje smatra da najbolji marketing miks biti omniprisutan, to uglavnom nije ni finansijski ni strateški preporučljivo.

Da li vidite budućnost uspešnog predstavljanja kompanije na Tik Toku?
Petra Tripković, Treća godina, IT

– Apsolutno da, ukoliko se to radi jer postoji dobro razrađen strateški plan i identifikacija publike, a ne zato što je to trend. Greška se pravi kada se polazi od formata, jer je on nov i atraktivan, a ne od toga ko taj format koristi. To je kao da u svakom klubu u gradu puštate istu muziku, samo zato što je to klub, a ne razmišljate ko u svaki od tih klubova izlazi.

Koje osobine treba da ima jedan community manager?
Milena Gašić, Treća godina, Menadžment

– Community manager je ulazna pozicija u svet digitalnog marketinga pa često ne dobija dovoljno na značaju. Zapravo je jako bitna, jer osoba koja se nalazi u toj ulozi stoji u prvim redovima prodaje, ključan je posrednik između kompanije i kupca a neretko učestvuje i u kreiranju brend imidža. Dobar community manager mora da ima brojne marketinške veštine ali i dobro poznavanje metoda i algoritama ključnih online platformi. Pored toga, nužno je da oseća strast ka digitalnom marketingu i želju da se u njemu dalje razvija, vremenom se specijalizirajući u nekog njegovoj grani.