Интервју са Александром Дроњак

Која је Ваша омиљена друштвена мрежа и зашто?
Селена Станојевић, Четврта година, Менаџмент

– Од како се бавим овим послом, све мање користим друштвене мреже приватно. Видела сам превише. У професионалном смислу, омиљена друштвена мрежа ми је она на којој је публика којој желим да се обратим.

Иако је Facebook првобитно настао као мрежа за дружење људи, у последње време се чини да све више служи за бизнис. Какво је Ваше мишљење о томе?
Немања Влашковић, Четврта година, Менаџмент

– Facebook одавно више није друштвена мрежа, барем не у оригиналном смислу. Дугорочни план Фацебоок мреже је да постане е-цоммерце платформа, по свему судећи. У последње време, друштвене мреже се више прилагођавају оглашивачима него публици.

Да ли је битно да се онлине стратегија спроводи на свим друштвеним мрежама или је можда паметније да се фокус стави на једну?
Лидија Бишевац, Трећа година, Менаџмент

– Најбоље решење је увек поћи од циљне групе. Познавати је и знати где се она налази. Иако се и даље сматра да најбољи маркетинг микс бити омниприсутан, то углавном није ни финансијски ни стратешки препоручљиво.

Да ли видите будућност успешног представљања компаније на Тик Току?
Петра Трипковић, Трећа година, ИТ

– Апсолутно да, уколико се то ради јер постоји добро разрађен стратешки план и идентификација публике, а не зато што је то тренд. Грешка се прави када се полази од формата, јер је он нов и атрактиван, а не од тога ко тај формат користи. То је као да у сваком клубу у граду пуштате исту музику, само зато што је то клуб, а не размишљате ко у сваки од тих клубова излази.

Које особине треба да има један community manager?
Милена Гашић, Трећа година, Менаџмент

– Community manager је улазна позиција у свет дигиталног маркетинга па често не добија довољно на значају. Заправо је јако битна, јер особа која се налази у тој улози стоји у првим редовима продаје, кључан је посредник између компаније и купца а неретко учествује и у креирању бренд имиџа. Добар цоммунитy манагер мора да има бројне маркетиншке вештине али и добро познавање метода и алгоритама кључних онлине платформи. Поред тога, нужно је да осећа страст ка дигиталном маркетингу и жељу да се у њему даље развија, временом се специјализирајући у неког његовој грани.