Marketing - alternativni predmet
Odgovorni nastavnici
Načini polaganja
Prvi način
aktivnost | broj poena |
---|---|
Projektni rad | 40 |
Kolokvijum (knjiga: deo 1 - deo 3) | 30 |
Ispit - test (knjiga: deo 4 - deo 6) | 30 |
Drugi način
aktivnost | broj poena |
---|---|
Projektni rad | 40 |
Ispit - test (knjiga: deo 1 - deo 6) | 60 |
Literatura za pripremu ispita: Novo izdanje udžbenika iz Marketinga (2024), dostupno u skriptarnici Fakulteta.
Važna informacija: Studenti koji poseduju staro izdanje udžbenika moraju da preuzmu deo koji je izmenjen i potreban za polaganje drugog dela teorijskog ispita i iskopiraju primerak za sebe (javiti se na mejl: selena.stanojevic@fon.bg.ac.rs).
Položen ispit podrazumeva da je ostvareno:
– u zbiru poena sa kolokvijuma (test 1) i ispita (test 2) više od 50% poena – odnosno više od 30 poena i
– u ukupnom zbiru poena (projektni rad i oba testa) minimum 51 poen.
Prenos poena ostvarenih na projektnom radu prethodnih godina:
– Studenti koji su projektni rad branili u 2023/24. godini imaju mogućnost prenosa 20 poena
– Studenti koji su projektni rad branili u godinama pre 2023/24. imaju mogućnost prenosa 10 poena
Za prenos poena ostvarenih na projektnim radovima neophodno je javiti se na mejlselena.stanojevic@fon.bg.ac.rs, najkasnije do 15. decembra.