Центар за истраживање тржишта
Руководилац: проф. др Марија Јовић
Центар за истраживање тржишта посвећен је развоју знања и вештина студената у области истраживања тржишта, као и пружању експертских услуга различитим институцијама и компанијама у спровођењу маркетиншких истраживања и формирању база података корисних за унапређење пословања и развој науке. Експерти Центра врше едукације и обуке у области вештина и техника истраживања и анализе.
Центар поседује све капацитете за спровођење истраживања и анализа применом традиционалних метода, као што су: фокус групе, анкетирање и онлајн истраживања, али и најсавременијих метода, као што су метод неуромаркетиншких истраживања. Делатност Центра усмерена је и на увођење и примену електроенцефалографије, праћења покрета ока, декодирања мимике.