Usluge konsaltinga
Eksperti Katedre za MMiOsJ su iskusni konsultanti domaćih i međunarodnih kompanija, neprofitnih organizacija, državne uprave i lokalne samouprave, međunarodnih organizacija i organizacija civilnog društva.
Konsultantske usluge se definišu na osnovu realnih potreba kompanija i organizacija za dodatnim znanjima, veštinama i praktičnom metodologijom, na svim nivoima planiranja, implementacije i evaluacije procesa marketinga i korporativnih komunikacija: projektovanje i planiranje procesa; izrada akcionog plana; definisanje ključnih indikatora performansi (KPI) i merenje rezultata i izveštavanje.
Neke od oblasti marketinga, odnosa s javnošću i strateških komunikacija, u okviru kojih se realizuju navedene usluge su:
- Izrada marketinške strategije i marketinškog plana,
- Izrada strategije korporativnih komunikacija,
- Analiza tržišta,
- Analiza konkurencije,
- Upravljanje prodajom,
- Digitalni marketing,
- Istraživanje i izgradnja korporativnog identiteta i imidža,
- Brend menadžment,
- Upravljanje korporativnom reputacijom,
- Upravljanje internom komunikacijom,
- Konsalting u oblasti poslovne komunikacije sa ključnim stejkholderima,
- Planiranje i realizacija medijskih komunikacija i generisanje publiciteta,
- Prevencija krize i strateško planiranje krizne komunikacije,
- Organizacija specijalnih događaja,
- Upravljanje komunikacijom i reputacijom u onlajn okruženju,
- Izrada strategije korporativne društvene odgovornosti i korporativne filantropije,
- Izrada izveštaja o korporativnoj društvenoj odgovornosti i održivom poslovanju,
- Izrada poslovnih protokola i kodeksa profesionalnog ponašanja zaposlenih.