Usluge izrade strategije i akcionih planova
Naručioci iz korporativnog, javnog i neprofitnog sektora, već duži niz godina angažuju eksperte Katedre za MMiOsJ u izradi marketing strategija, strategija odnosa s javnošću i strategija korporativnih komunikacija, kao i pratećih akcionih planova.
Rad na ovim kompleksnim i dugoročnim strateškim dokumentima se odvija u više faza, koje karakteriše intenzivna saradnja sa menadžmentom naručioca, u svim koracima izrade i implementacije:
- Definisanje preciznog projektnog zadatka, cilja i opsega strategije
- Analiza postojećeg stanja – organizacione strukture, komunikacijskih procesa, postojeće dokumentacije, autsorsovanih procesa, realizovanih kampanja, konkurencije i poslovnog okruženja
- Istraživanje i analiza trenutne tržišne pozicije, korporativne reputacije i/ili reputacije brenda
- Definisanje željenog stanja i potrebnih organizacionih i procesnih promena
- Identifikovanje, analiza i mapiranje kupaca i/ili stejkholdera
- Definisanje ključne korporativne/brend poruke, argumenata i apela
- Izrada programa marketinga/komunikacija po oblastima, tržišnim segmentima, stejkholderima, kanalima prodaje i komunikacije
- Analiza rizika
- Unapređenje marketinške/komunikacione infrastrukture
- Izrada akcionog plana za implementaciju strategije
- Evaluacija prema definisanim indikatorima performansi