Intervju sa Bojanom Svilanovićem
Koja je Vaša omiljena društvena mreža i zašto?
Selena Stanojević, Četvrta godina, Menadžment
– Najinteresantniji su projekti koji pružaju mogućnost kraetivnog izražavanja.
Koliko jezika govorite?
Marko Milenković, Treća godina, ISIT
– Nikada nisam naučio engleski kako sam želeo i nikada nisam imao potrebu da ga pričam bolje nego što umem.
Koja je jedna od najbitnijih osobina, koju dobar sagovornik treba da poseduje?
Lidija Biševac, Treća godina, Menadžment
– Najbitnije za sagovornike je da umeju da slušaju jedan drugog.
Da li postoji neka metoda kojom se sprečava ili suzbija nerazumevanje u komunikaciji između sagovornika?
Milena Gašić, Treća godina, Menadžment
– Najbitnije za sagovornike je da umeju da slušaju jedan drugog.
Koliko često kreirate komunikacionu strategiju?
Mihajlo Petrović, Prva godina, Menadžment
– Kompanije generalno prave strateške planove na tri godine, tako da je to neki okvir i za kreiranje komunikacionih planova, mada poslednjih godina vremenske odrednice u tom kontekstu sve češće ne znače ništa i dešavanja na tržištu mnogo više diktiraju potrebu promene ili kreiranje nove komunikacione strategije.