Intervju sa Bojanom Svilanovićem

Koja je Vaša omiljena društvena mreža i zašto?
Selena Stanojević, Četvrta godina, Menadžment

– Najinteresantniji su projekti koji pružaju mogućnost kraetivnog izražavanja.

Koliko jezika govorite?
Marko Milenković, Treća godina, ISIT

– Nikada nisam naučio engleski kako sam želeo i nikada nisam imao potrebu da ga pričam bolje nego što umem.

Koja je jedna od najbitnijih osobina, koju dobar sagovornik treba da poseduje?
Lidija Biševac, Treća godina, Menadžment

– Najbitnije za sagovornike je da umeju da slušaju jedan drugog.

Da li postoji neka metoda kojom se sprečava ili suzbija nerazumevanje u komunikaciji između sagovornika?
Milena Gašić, Treća godina, Menadžment

– Najbitnije za sagovornike je da umeju da slušaju jedan drugog.

Koliko često kreirate komunikacionu strategiju?
Mihajlo Petrović, Prva godina, Menadžment

– Kompanije generalno prave strateške planove na tri godine, tako da je to neki okvir i za kreiranje komunikacionih planova, mada poslednjih godina vremenske odrednice u tom kontekstu sve češće ne znače ništa i dešavanja na tržištu mnogo više diktiraju potrebu promene ili kreiranje nove komunikacione strategije.