Маркетинг - обавезни предмет

Одговорни наставник

  • проф. др Велимир Штављанин
  • проф. др Славица Цицварић-Костић

Начини полагања

Први начин

активност

број поена

Пројектни рад

40

Колоквијум

(књига: део 1 - део 3)

30

Испит - тест

(књига: део 4 - део 7)

30

Други начин

активност

број поена

Пројектни рад

40

Испит - тест

(књига: део 1 - део 7)

60

Поред наведених 100 поена, студенти имају могућност да остваре додатних 6 поена решавањем квизова на предавањима.

Литература за припрему испита: Ново издање уџбеника из Маркетинга (2024), доступно у скриптарници Факултета.

 

Положен испит подразумева да је остварено:

– у збиру поена са колоквијума (тест 1) и испита (тест 2) више од 50% поена – односно више од 30 поена и

– у укупном збиру поена (пројектни рад и оба теста) минимум 51 поен.

Пренос поена остварених на пројектном раду претходних година: 

– Студенти који су пројектни рад бранили у 2023/24. и 2024/25. години имају могућност преноса 20 поена.

За пренос поена остварених на пројектним радовима неопходно је јавити се на мејл selena.stanojevic@fon.bg.ac.rs, најкасније до 15. јануара.