Маркетинг - обавезни предмет
Одговорни наставник
- проф. др Велимир Штављанин
- проф. др Славица Цицварић-Костић
Начини полагања
Први начин
активност | број поена |
|---|---|
Пројектни рад | 40 |
Колоквијум (књига: део 1 - део 3) | 30 |
Испит - тест (књига: део 4 - део 7) | 30 |
Други начин
активност | број поена |
|---|---|
Пројектни рад | 40 |
Испит - тест (књига: део 1 - део 7) | 60 |
Поред наведених 100 поена, студенти имају могућност да остваре додатних 6 поена решавањем квизова на предавањима.
Литература за припрему испита: Ново издање уџбеника из Маркетинга (2024), доступно у скриптарници Факултета.
Положен испит подразумева да је остварено:
– у збиру поена са колоквијума (тест 1) и испита (тест 2) више од 50% поена – односно више од 30 поена и
– у укупном збиру поена (пројектни рад и оба теста) минимум 51 поен.
Пренос поена остварених на пројектном раду претходних година:
– Студенти који су пројектни рад бранили у 2023/24. и 2024/25. години имају могућност преноса 20 поена.
За пренос поена остварених на пројектним радовима неопходно је јавити се на мејл selena.stanojevic@fon.bg.ac.rs, најкасније до 15. јануара.
