Стратешки бренд менаџмент
Одговорни наставник
Начини полагања
активност | број поена |
---|---|
Присуство и активност: | 10 |
Пројектни рад: | 30 |
Усмени испит: | 60 |
- Литература за предмет: Цицварић Костић С., & Штављанин, В. (2020). Бренд менаџмент – креирање препознатљиве вредности. Београд: ФОН
- Остварени бодови у току академске 2022/23 године важе до почетка наредне, односно закључно са октобарским истпитним роком 2023. године
- Студенти старијих генерација који су школске 21/22 или школске 20/21 бранили пројектни рад на предмету Бренд менаџмент имају могућност преноса 10 бодова остварених на пројектном раду. Потребно је да се пријаве путем мејла slavica.cicvaric.kostic@fon.bg.ac.rs
Актуелности
-
Гост предавач из праксе на предмету Односи с јавношћу
На предавању „Стратешке комуникације и лобирање“ на настави из предмета...