Услуге консалтинга
Експерти Катедре за ММиОсЈ су искусни консултанти домаћих и међународних компанија, непрофитних организација, државне управе и локалне самоуправе, међународних организација и организација цивилног друштва.
Консултантске услуге се дефинишу на основу реалних потреба компанија и организација за додатним знањима, вештинама и практичном методологијом, на свим нивоима планирања, имплементације и евалуације процеса маркетинга и корпоративних комуникација: пројектовање и планирање процеса; израда акционог плана; дефинисање кључних индикатора перформанси (КПИ) и мерење резултата и извештавање.
Неке од области маркетинга, односа с јавношћу и стратешких комуникација, у оквиру којих се реализују наведене услуге су:
- Израда маркетиншке стратегије и маркетиншког плана,
- Израда стратегије корпоративних комуникација,
- Анализа тржишта,
- Анализа конкуренције,
- Управљање продајом,
- Дигитални маркетинг,
- Истраживање и изградња корпоративног идентитета и имиџа,
- Бренд менаџмент,
- Управљање корпоративном репутацијом,
- Управљање интерном комуникацијом,
- Консалтинг у области пословне комуникације са кључним стејкхолдерима,
- Планирање и реализација медијских комуникација и генерисање публицитета,
- Превенција кризе и стратешко планирање кризне комуникације,
- Организација специјалних догађаја,
- Управљање комуникацијом и репутацијом у онлајн окружењу,
- Израда стратегије корпоративне друштвене одговорности и корпоративне филантропије,
- Израда извештаја о корпоративној друштвеној одговорности и одрживом пословању,
- Израда пословних протокола и кодекса професионалног понашања запослених.