Услуге истраживања
Катедра за ММиОсЈ располаже капацитетима за спровођење различитих врста истраживања, као подршка одлучивању и унапређењу пословних процеса и резултата. Поред традиционалних – деск истраживања, анкета, фокус група и тајанствених купаца, на располагању су савремене методе, као што су неуромаркетиншка истраживања. Поред реализације целокупног процеса истраживања, постоји и могућност избора услуга појединачних фаза истраживања, као што су: дефинисање процеса и методе, развој инструмената, прикупљање података, анализа података, генерисање извештаја.
Листа референтних активности експерата Катедре у области истраживања обухвата:
– Анализу тржишта, сегментацију и идентификовање циљних група,
– Израду и анализу база података о купцима,
– Израчунавање потенцијала тржишта и продаје, као и предвиђање тражње,
– Анализу за потребе дигиталног маркетинга,
– Истраживање јавног мњења,
– Истраживање и мерење корпоративне репутације
– Истраживање потреба, очекивања, реакција и задовољства купаца/корисника,
– Истраживање производа и пилот увођење нових производа на тржиште,
– Истраживање дистрибуције и анализа тржишне покривености,
– Анализа ефикасности и ефективности промоције производа,
– Интердисциплинарна истраживања.