Услуге израде стратегије и акционих планова
Наручиоци из корпоративног, јавног и непрофитног сектора, већ дужи низ година ангажују експерте Катедре за ММиОсЈ у изради маркетинг стратегија, стратегија односа с јавношћу и стратегија корпоративних комуникација, као и пратећих акционих планова.
Рад на овим комплексним и дугорочним стратешким документима се одвија у више фаза, које карактерише интензивна сарадња са менаџментом наручиоца, у свим корацима израде и имплементације:
- Дефинисање прецизног пројектног задатка, циља и опсега стратегије
- Анализа постојећег стања – организационе структуре, комуникацијских процеса, постојеће документације, аутсорсованих процеса, реализованих кампања, конкуренције и пословног окружења
- Истраживање и анализа тренутне тржишне позиције, корпоративне репутације и/или репутације бренда
- Дефинисање жељеног стања и потребних организационих и процесних промена
- Идентификовање, анализа и мапирање купаца и/или стејкхолдера
- Дефинисање кључне корпоративне/бренд поруке, аргумената и апела
- Израда програма маркетинга/комуникација по областима, тржишним сегментима, стејкхолдерима, каналима продаје и комуникације
- Анализа ризика
- Унапређење маркетиншке/комуникационе инфраструктуре
- Израда акционог плана за имплементацију стратегије
- Евалуација према дефинисаним индикаторима перформанси