Marketing - obavezni predmet
Odgovorni nastavnici
Načini polaganja
Prvi način
aktivnost | broj poena |
---|---|
Projektni rad | 40 |
Kolokvijum (knjiga: deo 1 - deo 4) | 30 |
Ispit - test (knjiga: deo 5 - deo 8) | 30 |
Drugi način
aktivnost | broj poena |
---|---|
Projektni rad | 40 |
Ispit - test (cela knjiga) | 60 |
- Literatura: Kostić – Stanković, M., Filipović, V., Štavljanin, V. (2017). Marketing, Beograd: FON
- Ostvareni poeni u toku akademske 2023/24 godine važe do početka naredne, odnosno zaključno sa oktobarskim ispitnim rokom 2024. godine.
- Studenti starijih generacija koji su školske 22/23 branili projektni rad imaju mogućnost prenosa 10 poena ostvarenih na projektnom radu. Kako bi se poeni računali, obavezno se javiti na mejl selena.stanojevic@fon.bg.ac.rs, najkasnije do kraja oktobra.
Aktuelnosti
Gost predavač iz prakse na predmetu Odnosi s javnošću
Na predavanju „Strateške komunikacije i lobiranje“ na nastavi iz predmeta...