Intervju sa Aleksandrom Stevanović

Koliko, po Vama, digitalna pismenost utiče na kreiranje brenda?
Nemanja Vlašković, četvrta godina, Menadžment

– Digitalna pismenost se danas podrazumeva i predstavlja važan aspekt marketinga koji značajno doprinosi sveobuhvatnoj slici potrošača o samom brendu, bilo da se isti nalazi u procesu kreiranja ili je već prisutan na tržištu. Bez digitalnog aspekta, teško da bi današnji brendovi uspevali da se održe u moru ponuda koje su sve brojnije za krajnjeg potrošača.

Koliko su, po Vama, offline kampanje prisutne u brendiranju danas?
Selena Stanojević, četvrta godina, Menadžment

– U zavisnosti od budžeta i vrste brenda, ovakav tip kampanja je na našim prostorima i dalje veoma zastupljen. Offline kampanje se u multinacionalnim kompanijama najčešće lansiraju uz Online kako bi brend kroz konzistentnu i integrisanu komunikaciju ostvario najbolje rezultate i postigao planirane ciljeve.

Koje aktivnosti preduzima Chipsy da bi održao i unapredio poziciju svog brenda?
Lidija Biševac, treća godina, Menadžment

– Chipsy je brend koji je lider u kategoriji slanih grickalica i prisutan je na tržištu preko 25 godina. Uz konstantno praćenje potreba potrošača na teritorijama gde se prodaje ali i šire, kao i uz dugogodišnje strateško planiranje, Chipsy od aktivnosti sprovodi različite kampanje tokom godine, relevantne ciljnoj grupi. Ono što je takođe važno za brend lidera, jeste da kontinuirano donosi inovacije, diktira trendove u segmentu slaniša, osluškuje kupce i doprinosi lokalnoj zajednici – a sve to Chipsy godinama unazad postiže sa velikim uspehom.

Koje su, po Vašem mišljenju, osnovne specifičnosti kreiranja kampanja na teritoriji Srbije?
Petra Tripković, treća godina, Menadžment

– Svaki brend je priča za sebe, te je nezahvalno izdvajati specifičnosti na taj način. Bilo da se radi o Equity kampanji (komuniciranje vrednosti brenda), ili o predstavljanju novog proizvoda, bitno je odabrati kanale kroz koje će ta poruka na najbolji mogući način biti prenešena potrošačima.

Koliko često razmatrate i unapređujete marketing planove i strategije na godišnjem nivou?
Milena Gašić, treća godina, Menadžment

– Strategije se adaptiraju na višegodišnjem nivou u zavisnosti od promena potreba tržišta, pravca u kom se kompanija kreće kao i raznih drugih faktora. Naravno, postoje i unapred usaglašeni marketinški planovi koji se svakodnevno prate od strane komercijalnih timova, ali i unapređuju da bi sam projekat ostvario željeni učinak, a brend dostigao targete.