Intervju sa Ninom Petrović

Kako je marketing postao Vaša sfera interesovanja?
Lidija Biševac, Treća godina, Menadžment

– Uvek sam želela da radim zanimljive i kreativne stvari, kako je marketing postao sve popularniji u vreme kada sam ja trebala da se odlučim za svoj put i karijeru, krenula sam u tom pravcu i nikako se nisam pokajala.

Da li smatrate da je budućnost reklamiranja na društvenim mrežama?
Selena Stanojević, Četvrta godina, Menadžment

– Kako se trendovi menjaju, definitivno je da brendovi više ulažu u oglašavanje na društvenim mrežama, ali nikako ne treba zaboraviti aktivnosti na mestima prodaje, jer smo mi i dalje tradicionalnije tržište i kupci su okrenuti svojim omiljenim komšijskim radnjama i mestima za veliku kupovinu. COVID 19 svakako utiče na ekspanziju digitalnih kanala prodaje pa tako i tradicionalni lanci ulažu u svoje online aktivnosti sve više.

Koliko je kreativnost presudna za posao kojim se Vi bavite?
Nemanja Vlašković, Četvrta godina, Menadžment

– Kreativnost je jedna od najvažnijih stvari za rad u marketingu, ali je definitivno važno i okruženje u kome radimo kako bismo svu tu kreativnost i ideje izrazili na pravi način.

Koje dve ključne aktivnosti obuhvata Vaša pozicija?
Petra Tripković, Treća godina, IT

– Komunikaciju sa ključnim kupcima u Srbiji (Mercator, Delhaize, DIS, Lidl, Univerexport, Aroma, Metro, Aman, Andrax, Vero, Gomex) i realizaciju marketing aktivnosti kod njih za sve CCH brendove u Srbiji;
’ Aktivaciju mesta prodaje: brendiranje objekata, aktivaciju akcija, impresivne postavke, interaktivne police, nagradni konkursi za određenog kupca.


Koliko često smišljate promoticne aktivnosti?
Milena Gašić, Treća godina, Menadžment

– Na godišnjem nivou pravimo biznis plan koga se držimo ukoliko ne dođe do nekih nepredviđenih okolnosti, kao što je bila pandemija, onda korigujemo i revidiramo i promo aktivnosti i budžete na kvartalnom nivou.