Интервју са Нином Петровић

Како је маркетинг постао Ваша сфера интересовања?
Лидија Бишевац, Трећа година, Менаџмент

– Увек сам желела да радим занимљиве и креативне ствари, како је маркетинг постао све популарнији у време када сам ја требала да се одлучим за свој пут и каријеру, кренула сам у том правцу и никако се нисам покајала.

Да ли сматрате да је будућност рекламирања на друштвеним мрежама?
Селена Станојевић, Четврта година, Менаџмент

– Како се трендови мењају, дефинитивно је да брендови више улажу у оглашавање на друштвеним мрежама, али никако не треба заборавити активности на местима продаје, јер смо ми и даље традиционалније тржиште и купци су окренути својим омиљеним комшијским радњама и местима за велику куповину. ЦОВИД 19 свакако утиче на експанзију дигиталних канала продаје па тако и традиционални ланци улажу у своје онлине активности све више.

Колико је креативност пресудна за посао којим се Ви бавите?
Немања Влашковић, Четврта година, Менаџмент

– Креативност је једна од најважнијих ствари за рад у маркетингу, али је дефинитивно важно и окружење у коме радимо како бисмо сву ту креативност и идеје изразили на прави начин.

Које две кључне активности обухвата Ваша позиција?
Петра Трипковић, Трећа година, ИТ

– Комуникацију са кључним купцима у Србији (Мерцатор, Делхаизе, ДИС, Лидл, Универеxпорт, Арома, Метро, Аман, Андраx, Веро, Гомеx) и реализацију маркетинг активности код њих за све ЦЦХ брендове у Србији;
’ Активацију места продаје: брендирање објеката, активацију акција, импресивне поставке, интерактивне полице, наградни конкурси за одређеног купца.


Колико често смишљате промотицне активности?
Милена Гашић, Трећа година, Менаџмент

– На годишњем нивоу правимо бизнис план кога се држимо уколико не дође до неких непредвиђених околности, као што је била пандемија, онда коригујемо и ревидирамо и промо активности и буџете на кварталном нивоу.