Intervju sa Gordanom Raković

Koliko je istraživanje bitno prilikom planiranja komunikacione strategije?
Selena Stanojević, Četvrta godina, Menadžment

– Draga Selena, svaka komunikaciona strategija nužno treba da počiva na istraživanju. Uspešno upravljanje komunikacijama zahteva strateška istraživanja i strateško planiranje.

Koji su Vaši saveti za komunikaciju u kriznim situacijama?
Mihajlo Ilić, Četvrta godina, ISIT

– Dragi Mihajlo, prema mom iskustvo, za komunikaciju u kriznim situacijama treba pravovremeno prikupiti tačne i precizne podatke i tako ih preneti javnosti. Treba imati jasne kanale komunikacije i kontrolisati i upravljati datom situacijom. Bez panike.

Kako izgleda šema kanala za komunikaciju u firmi u kojoj radite?
Miloš Ninković, Druga godina, ISIT

– Dragi Miloše, u našoj kompaniji postoje jasne procedure donete u skladu sa propisima i standardima koji važe za sve evropske operatore prenosnog sistema. Imamo osnovna pravila interne komunikacije, zatim procedure u komunikaciji, od onih ka spolja (javnosti, medijima, zainteresovanim stranama…) do onih, za nas možda i najvažnijih, koje se odnose na krizne situacije i vanredne okolnosti. U svim dokumentima precizno je naveden kanal komunikacije u zavisnosti od okolnosti i situacije.


Koje ključne zadatke obuhvata Vaša pozicija?
Milena Gašić, Treća godina, Menadžment

– Draga Milena, u nadležnosti mog sektora je interna informisanost i eksterna komunikacija, organizacija događaja, digitalna komunikacija, uređivanje kompanijskog magazina i drugih publikacija, foto i video produkcija… Sve to koristimo kako bismo javnosti predstavili našu kompaniju na najbolji mogući način. Zadatak nam je da unapredimo i razvijemo vidljivost kompanije u javnosti. Da predstavimo, kako internoj tako i eksternoj javnosti, rezultate rada i budemo spona imeđu menadžera i zaposlenih ka javnosti.


Koje intrumente koristite kako biste ocenili uspešnost komunikacije u okviru preduzeća?

Lidija Perić, Treća godina, Menadžment

– Draga Lidija, instrument koji se koristi je istraživanje zadovoljstva zaposlenih koje se radi na nivou kompanije i gde se određeni set pitanja odnosi na komunikacije unutar preduzeća. Na taj način vršimo evaluaciju uspešnosti komunikacije i donosimo planove za poboljšanja.