Dr Dejana Nikolić,
docent

Dejana Nikolić je na FON-u, od upisa osnovnih studija. Profesionalno interesovanje trenutno usmerava na finalizaciju doktorske teze sa temom Modelovanje i razvoj metodološkog pristupa upravljanju marketinškim aktivnostima u kreativnim industrijama. Uporedo sa naukom, razvija svoje veštine i znanja u marketinškoj praksi. Najpre je bila angažovana u marketinškoj produkciji, na 19. spratu Beograđanke, u redakciji Studija B, gde je te 2012. godine spoznala kompleksnost marketinških aktivnosti u medijskim kućama. U leto 2015. godine šest meseci je provela na stručnom usavršavanju u Americi, kao marketinški konsultant u kompaniji Genesi, a po povratku u Srbiju, angažovana je u istom svojstvu, u internacionalnoj korporaciji Retail Group Balkans. Trenutno je konsultant za marketinške komunikacije u Smart Match Solutions. U istom segmentu ekspertize, učestvuje u nacionalnim i međunarodnim projektima Katedre.

Svojim banaćanskim mentalitetom predodređena je za prijemčivost timskom radu tolerancijom i uvažavanjem mišljenja i stavova drugih u svakoj odluci. Neiscrpan izvor energije su joj ples, putovanja i vreme sa najbližima. Smatra da su kreativnost i empatija ključni preduslovi za to što svoj posao smatra zadovoljstvom, a ljubav i porodica su njen smisao. Želi da svakog novog dana nauči nešto novo, ipak još uvek nije naučila kako da se nosi sa nepravdom. Suštinu i smisao uređenosti svakodnevice pronalazi čitajući knjige i najčešće slušajući Balaševića, a vrhuncem spokoja smatra svedočenje buđenju dana pored mora.