Бранка Новчић Кораћ је предавач са докторатом у области брендирања подручја. Више од 10 година ради на Катедри за Маркетинг менаџмент и односе с јавношћу, Факултета организационих наука, Универзитета у Београду. Експерт је у области бренд менаџмента, односно развојa бренд идентитета и управљањa имиџом бренда. У области брендирања подручја академски се усавршавала у Италији, Аустрији и Словенији. Професионално и стручно усавршавање наставила је радећи као стручни сарадник и руководилац на пројектима: Археолошког парка Виминациум, Дунавског центра за компетенције (Оперативни маркетинг план за дестинацију Cetral Danube Tour), Министарствa пољопривреде Републике Србије (Стратегија развоја винарства и виноградарства Републике Србије), Покрајинскog секретеријатa за привреду и туризам (Програм туристичког брендирања АП Војводине), Министарства трговине, туризма и телекомуникација (EXPO Дубаи 2020 и Истраживање стања тржишта пружаоца услуга смештаја), Техноманијe д.о.о., Олимпијског комитета Србије, бренда Equa bottles (Словенија), маркетиншке агенције Viralbeat (Италија) и Градске управе Бања Луке.

Сарадник је у консултантској кући Horwath HTL Београд и суоснивач Центра за брендирање подручја, чија је основна делатност саветовање, едукација и израда пројеката за унапређење имиџа и репутације подручја.