Usluge konsaltinga

Eksperti Katedre za MMiOsJ su iskusni konsultanti domaćih i međunarodnih kompanija, neprofitnih organizacija, državne uprave i lokalne samouprave, međunarodnih organizacija i organizacija civilnog društva.

Konsultantske usluge se definišu na osnovu realnih potreba kompanija i organizacija za dodatnim znanjima, veštinama i praktičnom metodologijom, na svim nivoima planiranja, implementacije i evaluacije procesa marketinga i korporativnih komunikacija: projektovanje i planiranje procesa; izrada akcionog plana; definisanje ključnih indikatora performansi (KPI) i merenje rezultata i izveštavanje.

Neke od oblasti marketinga, odnosa s javnošću i strateških komunikacija, u okviru kojih se realizuju navedene usluge su:

  • Izrada marketinške strategije i marketinškog plana,
  • Izrada strategije korporativnih komunikacija,
  • Analiza tržišta,
  • Analiza konkurencije,
  • Upravljanje prodajom,
  • Digitalni marketing,
  • Istraživanje i izgradnja korporativnog identiteta i imidža,
  • Brend menadžment,
  • Upravljanje korporativnom reputacijom,
  • Upravljanje internom komunikacijom,
  • Konsalting u oblasti poslovne komunikacije sa ključnim stejkholderima,
  • Planiranje i realizacija medijskih komunikacija i generisanje publiciteta,
  • Prevencija krize i strateško planiranje krizne komunikacije,
  • Organizacija specijalnih događaja,
  • Upravljanje komunikacijom i reputacijom u onlajn okruženju,
  • Izrada strategije korporativne društvene odgovornosti i korporativne filantropije,
  • Izrada izveštaja o korporativnoj društvenoj odgovornosti i održivom poslovanju,
  • Izrada poslovnih protokola i kodeksa profesionalnog ponašanja zaposlenih.
Portfolio referentnih konsultantskih projekata, po konkretnim oblastima ekspertize, dostupan je na upit.